Grattis biffen!

Idag blir den första av mina bitches 18, grattis snygging =) <3 Självklart är det Rebecka vi snackar om och ja, hon är min biff. Sorgligt nog är tanten, som man nog kan kalla henne nu, i Tyskland så inte får man  träffa henne och ge henne ett värdigt grattis. Aja, hon kommer säkert ha en awesome födelsedag där nere, hoppas det i alla fall!

Bara så du vet har jag biffat upp mig nu, när du kommer hem flyttar vi  nog in på gymmet, jag förväntar mig att du också tar 200 kg i bänkpress om någon vecka. Puss!



Förresten, jag spenderar dagen med att plugga, är färdig med halva Nk-uppgiften nu och den är grymt segt. Längtar till ikväll då jag åker till gymmet för ett tvåtimmarspass, styrketräning kör vi idag!

Kommentarer
Postat av: beakis

hahaha Tant? Ta det lugnt nu hunken! Lätt att jag tar 200 i bänkpress, jag har ju typ tre veckor po mig att träna medans du ligger po stranden och steeeeker :D

2011-03-03 @ 14:30:40

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0