En vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar till jag åker hem till Sverige igen, det känns lite tråkigt. Samtidigt borjar jag sakna lite av det, jag hade kunnat slakta en kamel for Maxmat just nu och en palt hade inte heller suttit helt fel. Som sagt ar det harligt har. Igar var det 38 grader varmt och vattnet svalkar knappt, men man ska inte klaga. Jag har varit i Patong igar och dansat pa bord med Elin och fotat oss med ladyboys, vi var aven en svang pa en pinp pong show.

I forrgar var jag och sag mig runt lite mer har i Khao Lak. Vi var och sag polisbaten som spolats upp 2 km pa land under tsunamin sen var vi pa tsunamimuseum, tycker det ar sa forbannat hemsk sa jag kunde knappt halla tararna inne. Har aven var pa tva tempel, ett har i Khao Lak och ett nagonstans i Phuket. Jag ar verkligen fascinerad av religionen har, har alltid tyckt buddhismen varit intressant och att verkligen se munkarna ga langs gatorna med sina urnor med mat, det ar nagot speciellt.

Har varit ute hela dagen idag, solat, bokat resa till Similan islands till imorgon och tagit massage. Ikvall ska vi Khao Lak igen, far se vad som hander :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0