Utmaningen

Fröken Sara Roos utmanade mig ,..


Fem saker som finns på din "Att-göra-lista" idag?

1. Tvätta

2. Fixa mina smutsiga naglar

3. Slänga ihop lunch till imorgon

4. Sova

5. Spana efter ett par skor

 

Vad gjorde du för tio år sedan?

Ja då var jag sju, hade precis fått sommarlov och om jag inte minns fel höll vi på att flytta då. Spenderade större delen av den sommaren till att gå halvt vilse på det nya området vi bodde på, jag hittade alltid hem, men jag älskade känslan av att egentligen inte veta var jag var. Johanna, sju år, dum i huvet. Det är ett under att jag fortfarande lever. :)


Ställen du bott på?

Fyra olika lägenheter på Ljungdala i Hässleholm, ett hus på Ljungdala och tre olika hus i Töre.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Resa !! Jag skulle åka på en solsemester varje vinter till spännande platser och sen på hösten/sommaren skulle jag bege mig ut i Europa och upptäcka världen.

2. Spara på något smart sätt så jag kunde leva på de pengarna under tiden jag pluggar, hade varit skönt att slippa dela toa, dusch och kök med ett gäng andra människor.

3. Köpa mig en sommarstuga! Antingen på en perfekt plats i sommarssverige eller kanske på Amalfikusten, både och hade varit perfekt

4. Unna mig själv spontanshopping, mysiga luncher och tusentals liter latte med bästa vännerna och njuta av att veta att vad som än händer kan jag alltid dra kortet

5. Skämma bort mina vänner! Jag skulle bjuda mina allra närmaste vänner på en grym resa där jag skulle betala allt! =)

 


Kommentarer
Postat av: beakis

du vet väl hur mycket jag tycker om dig ?;) hihihi <3

2011-06-16 @ 20:59:06
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0