Gårkvällen

Måste börja med att säga att min midsommar var riktigt härlig! Firade på min enorma balkong med Rebecka, Sara, Robert och Gustaw och det var verkligen trevligt. Rebecka, Robert och jag grillade sjukt god mat eller ja, Rebecka satt mest och tejpade ihop en blomsterkrans, fusk! Blev massa mys och surr på balkongen och några timmar senare hakade Sara och Gustaw på också blev vi kvar där uppe till halv fem på morgonen. 

Förutom att sitta på balkongen som ett gäng pensionärer blev det även en lite tävling mellan Robert och Rebecka och jag kan ju säga att det var sjukt underhållande! Det finns ingen som är sötare panikslagen än Rebecka, så är det bara.
'

Kommentarer
Postat av: beakis

hehhe gullig du är!! love you!! <3

2011-06-26 @ 03:36:02
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0