Still a bad taste in my mouth

Åh idag är det bra så känns det bara! Jobbet har varit jätteroligt idag och jag har druckit kaffe till förbannelse. Fick även reda på att jag får jobba minst två dagar mer än vad som var bestämt, förhoppningsvis en dag till, häligt. Efter jobbet umgicks jag med Rebecka och det känns som om det var en månad sen vi sågs? Vi smög iväg med varsen egenplockad sallad till hamnen där vi mös på ett tag. När jag kommer hem hittar jag även mina betyg på datorn och de var verkligen lättande, jag har nått mina mål med råge!

Att jag dessutom såg något riktigt underhållande idag gjorde ju inte dagen sämre. Ser ni vad det är? :)

Kommentarer
Postat av: beakis

haha oj oj oj, jag svär till gud att om denna bild på mig hamnar någonannanstans än din blogg så vill jag inte leva :D

2011-06-23 @ 19:01:59
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0