Siesta!

Vi har det vilt här nere i Skåne. Hade en skittrevlig natt på campingen inatt, träffade massa människor och gjorde allt från att sjunga Free fallin med en snubbe med gitarr (självklart måste man göra det på festival) och diskutera invandrarpolitik med en turk. Sov inte alls och åkte hem med morgontåget, somnade vid åtta sen var det bara upp vid lunch och köra igen. Nu har vi precis öppnat en flaska mousserande rosévin och försöker komma i form igen. Om ett litet tag åker jag och Rebecka in till Siesta för att se Plain White T's också hakar resten på senare :D

Och jag ska se The Kooks idag!!! Så jävla härligt :D:D Mindre härligt är det att jag tappade min telefon i en bajamaja igår, så sjukt äckligt !'

Festa vidare mina vänner!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0