Mitt-i-natten-inlägg

Klockan står på 02.14 och jag äter nudlar. Har varit och druckit och haft trevligt med massa härliga människor hos Rasmus, men drog hem för ett tag sen. Jag är inte trött, inte sliten och inte heller för full, utan mest hungrig efter en dag utan mat och jag känner även att jag måste vara på topp imorgon. Hoppas på fint väder och massa mys, ska nämligen iväg på ett litet äventyr någonstans, jag vet faktiskt inte ens själv var jag ska. Jag är i alla fall övertygad om att jag kommer ha en riktigt bra dag!

Så nu ska jag bara tacka för en grym kväll, trycka i mig nudlarna och sen tagga om för morgondagen. Puss på er mina änglar !

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0