Mina fjuttiga Skånebilder

Nu är det dags för mig att lägga upp bilderna från Skåne tycker jag! Jag var tyvärr så tråkig att jag lämnade systemaren hemma när vi var inne på Siesta, kan verkligen inte riskera att tappa bort eller ta sönder den, så jag har inga bilder från festivalen i princip. Mobilen hängde med på ett par bilder och jag har filmat litegrann, men det håller jag nog för mig själv. Josefin och Sara har alla häftiga Siestabilder så sitter som på nålar och väntar på att de ska ramla in på min dator, skynda bitches! :D

Hade i alla fall en grym vecka så är det bara. Siesta var galet som jag sagt, festade som aldrig förr och jag längtar redan tillbaka. Bilderna jag har dokumenterar resterande dagar i Skåne, förutom den sista dagen då vi firade Josefins födelsedag med jordgubbschampagne i stenbrottet, mys!









Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0