Jag försöker bara leva tills jag dör

Godmorgon! Eller ja, morgon är det väl inte. Vaknade vid sju men drog mig ganska länge till tolvsnåret då telefonen ringer. En gammal tant ringer och frågar mig vad det blir för middag idag, jag typ what? xD Fick ett liknande samtal igår då någon ringer och vill beställa pizza. Kanske ska starta restaurang här eller vad tror ni?

Har spenderat förmiddagen med att rädda mitt liv, pratat med sjukvårdupplysningen och försökt få tag i någon som kunde köpa ut medicin till mig eller köra mig till apoteket och tycka allmänt synd om mig. Blev getingstucken i fredags och det bara sväller mer och mer hela tiden, imorse såg jag ut som om jag levt på strips i tio år.

Jag just nu, visst vill man bara suga mig på fingret? ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0