I've got a hatful of love for you ♥

Happ det här gick ju bra, har inte åstadkommit alls så mycket som jag tänkt idag. Försökte ringa både körskolan och försäkringskassan men fick inte tag i dem. Städningen har petats på, men det märks inte. Jag har däremot handlat mat till imorgon, blir fläskfilé, grillade grönsaker, nypotatis, gräddfil, dill och en fräsch sallad. Det bästa är dock ananasen som också åker på grillen, mums!

Istället för att gnugga golv bestämde jag mig för att njuta av kvällssolen, har jobbat som ett djur de senaste veckorna och det har inte varit väder att hurra för så kände mig tvingad. En kall Peroni fick följa med mig ut, det var riktigt härligt.

Ganska exakt ett år sedan, på färjan till Helsingör, sjukt hur mycket som har förändrats sen dess. Känner speciellt att det är två personer som tagit ett långt kliv in i mitt liv som jag är galet lycklig över ♥ Det senaste året har varit fint! :D (Blir lite såhär midsommarknäpp, sry)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0