I wanna be free, I wanna be loved, I wanna be more than you're thinking of

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har bara inte haft lust att blogga. Jag sover mest nu för tiden, faktiskt. Har sovit bort hela helgen nästan och idag har jag självklart jobbat. När jag kommer hem är jag trött som fan och även om jag inte sover gör jag inget intressant, så varför skriva liksom? Jag måste äta middag, har glömt bort det idag, det är fan inte ofta jag glömmer bort att äta!
Och jag ska sluta tjat om mitt jobb, men ni måste bara se det här. Det roligaste med mitt jobb är utan tvekan alla extremt dåliga särskrivningar på lådorna och felstavningarna. Den bästa hittills dök upp idag! xD


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0