I searched for god, but no answer came

Nu har jag jobbat färdigt! Det känns skönt, men samtidigt lite tråkigt, men mest skönt faktiskt. Inte för att jag är jättebrydd om att vara ledig, men jag är så stolt över mig själv. Tycker jag har klarat av industriarbetet bättre än jag någonsin anat och det känns skönt att verkligen få ha haft eget arbete att ta hand om. Sen att jag tjänat sjukt mycket pengar i mina mått är ju inte heller fel!
Nu ska jag njuta av att jag inte behöver sova, utan att jag väljer det själv när jag vill. Imorgon ska jag se till att njuta av vädret också, även om jag inte har något emot jobbet är det faktiskt lite konstigt att inte se dagsljus under hela arbetsdagen mitt i sommaren.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0