He tastes like you, only sweeter

Jag måste sluta jobba så jag kan spamma min blogg igen, jag vet att ni saknar mig. Just nu sitter jag och räknar på min lön och lite såna trevligheter, jag försöker hitta igen Thailandstaggen så jag inte slösar upp min lön när den ploppar in på mitt konto. Har även fått reda på att jag kommer få en oväntad summa pengar senare i år som flyger raka vägen in på sparkontot, känns härligt. Jag är visserligen inte i Thailand för det, men det är ju betydligt enklare att dra in drygt fem tusen än det är att skramla ihop tjugo! Jag tror det är det här satans regnet som fått mig att bli så sugen på en resa igen. Det är som att min kropp minns hur mycket de där veckorna i solstolen mitt i vintern gjorde gott för mig.
Vad tror ni jag är mest sugen på, min trädgård just nu eller återuppleva stekdagen på Similan Islands?

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0