En av mina oanade talanger ;)

Nu är jag hemma igen! Blev som sagt att dra iväg på äventyr igår, drog till Roberts stuga som närmast kan beskrivas som paradiset. Tur man har lite bortskämda kompisar att snylta på ;) Hade en riktigt härlig dag där som spenderades i solen på deras glassiga bastuflotte. Tog årets första dopp gånger 35 och solade som in i! Blev dessutom lurad till att köra båt och även, hör och häpna, att åka vattenskidor!

Men det var ju inga problem för mig, tog mig upp på första försöket och tog tio varv runt sjön på ett ben, ingen big deal för ett proffs som mig! Nästa gång har jag planer på att köra ett hopp på tio meter, man behöver ju inte ta i så man spyr.

Synd bara att Robert är så dålig på att fota "/




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0