Day 1 - Awkwardest moment at a show

Oh shit det börjar ju inte nådigt. Tycker inte riktigt spelningar kan bli awkward, det handlar ju bara om en massa folk som samlas för att göra något alla älskar. Jag brukar inte heller bry mig om vad folk tycker om mig när jag går på konserter, jag som frigjord. Men om jag måste säga något så var det väl när jag och Ida såg Chemical Vocation i Lund 2007. Träffade några snubbar där och den ena hamnade som med mig, jag tyckte han var skitcool då.

Hur som helst, där står vi på Chemical Vocation och jag är lika konsertvild som alltid. Headbangar, hoppar och vevar med armarna uta helvete. Killen stod bakom mig, men inte alls så nära som jag räknat med så mitt i allt när jag lyfter upp armen så slår jag honom skithårt i ansiktet! Jag sket i det, trodde bara det var en vägg eller nåt och när jag kollar bak en liten sekund senare för att vara lite vild med sällskapet inser jag vad jag gjort. Jag har alltså nyss träffat den här råcoola killen som jag tyckte då och slår honom utan att varken vända mig om eller be om ursäkt.

Grym spelning i alla fall! Insåg för övrigt att det var den 29 juni så det är alltså exakt fyra år sen, tiden flyger..

Kommentarer
Postat av: beakis

hehe anytime. :D vi måste fara och provträna dem ?

2011-06-29 @ 21:07:46
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0