Wake me up

Har varit ute och mätt upp min löprunda idag, skulle egentligen springa också, men min kropp sa ifrån efter ett tag. Skulle väl snarare säga att den skrek, stod dubbelvikt i skogen och småskrek för mig själv i några minuter. Ibland hatar jag verkligen att vara kvinna. Kom i alla fall fram till att rundan var 5.8 kilometer snarare än 4 som jag trott de senaste två åren. Förklarar delvis varför mina resultat har varit så dåliga! Så det känns härligt :)

Lyckades i alla fall hålla ett så pass högt tempo så jag förbrände 350 kalorier, alltså allt jag ätit idag före jag gick ut. Så jag är nöjd i alla fall! På tal om kalorier så måste jag verkligen börja stoppa i mig fler, tynar ju snart bort. Sommaraptiten är helt värdelös.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0