Det närmar sig den 29e

Varje år när man fyller år kommer alltid släkt och vänner och frågar, vad önskar du dig? Jag kommer aldrig på något på rak arm så brukar alltid slänga ur mig pengar, typ. Ingen tycker ju det är roligt att ge bort pengar, men det är ju alltid välbehövligt, så jag tänkte slänga upp några saker som jag faktiskt hade velat ha. Så nästa gång någon frågar kan jag bara hänvisa hit.

Förlängning på gymkortet - Det är en av de bästa presenterna jag kan få, gymmet är mitt liv!

Ett busskort - Några slantar på ett LLT-kort behöver jag alltid och det är alltid lika tråkigt att köpa

Spotify Premium - Det hade varit otroligt skönt och då kan jag sluta ladda ner musik olagligt på ditt nätverk pappa ;)

Böcker - Jag älskar verkligen att läsa och det mesta går hem faktiskt. Jag föredrar böcker som får en att fundera lite, jag är inte mycket för biografier och sånt. Men som sagt, jag är öppen för det mesta så ni har ju chansen att forma mig som ni vill här!

Smink, smycken och nagellack
Tycker det är jätteroligt att få såna här presenter och att köpa det själv också, små saker som jag blir riktigt glad för. Nagellack går hem i alla sorters färger. Smycken bär jag helst i guld, men har inget emot silver, hade även velat ha ett flätat armband eller något sånt. Smink är också ganska brett, jag vill ha mer ögonskuggor och jag passar bäst i varma färger. Orange, rött, guld eller så något helt annat!
Avslutningsvis så uppskattar jag pengar för det behövs alltid.
Jag tycker också presenter som är upplevelser är fina, kanske en middag eller något likande du och jag?
Också självklart de här presenkorten som ingen vill ge bort egentligen, jag tycker de är bra presenter faktiskt, kläder, smycken, smink, träningskläder, böcker, allt går hem :)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

" kanske en middag eller något likande du och jag? " Det är bara långa strandpromenader i solnedgången som fattas till en kontaktannons :D jag gillar <3

2011-07-14 @ 18:46:41
URL: http://beakis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hihi, jag har ju redan fixat det där. Hoppas du blir nöjd med slutresultatet. Puss! <3

2011-07-14 @ 23:33:24

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0