Gårdagen :)

Måste börja med att tacka sällskapet för igår, det var riktigt trevligt! Rebecka och jag började kvällen med att dricka en 3.5a, precis som förra året. Vi har bestämt att göra det till en tradition, minst till vi är 40! Blev att sitta och dricka på min balkong där det diskuterades allt från planer för att bli gammal och villkor för att ligga med en tjej. Sara och Gustaw kom även förbi senare sen drog vi till Siknäs där det blev pub och party :)

Efterfesten blev hos Rasmus till fem på morgonen då han, jag och Rebecka däckade tillsammans efter att ha diskuterat massa svammel. Kan ju inte påstå att jag mår bra nu, men det var härligt i alla fall.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0