Tips från coachen ;)

Har testat ett program nu i några veckor och tänkte att jag måste tipsa er om det för jag tycker det är skitbra! Det är en hemsida där man skapar en profil och sen kan man göra upp mål för hur man vill äta också hjälper den en att nå dit. Varje gång man äter matar man in tex ett ägg, 2 dl mjölk, också hamnar det direkt in i din planering och visar hur många kalorier det är och hur många procent som är fett, kolhydrater eller protein. Skitsmart!

Funkar om du vill gå upp eller ned i vikt, eller som i mitt fall, vill ha koll på hur stor procent som är vad. Kanske behöver ju få i dig mer protein eller mindre fett, alla har olika mål. Mitt mål med det här är att ligga ungefär lika mellan kolhydrater, protein och fett, men det går ju sådär. 

Testa Här =)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0