Projekt väcka upp mig själv

Känner att det är dags att vakna ur den här dvalan nu. I flera dagar har jag bara sovit och när jag varit vaken har jag längtat till jag fått gå och sova igen. Så igår gick jag och la mig ett och tro mig, det är tidigt i relation till vad jag gjort förut, så fick jag ligga i två timmar och försöka somna till det tillslut gick. Steg upp halv ett idag, vilket också är relativt tidigt och började dagen med en timmes promenad med min hund. Kände direkt att min kropp legat i dvala för länge, usch nu tar vi tag i det här!

Ska fortsätta min dag med en lång skön dusch och sen ska jag pyssla om min kära hund lite. Puss på er!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0