It's all over for you

Godkväll mina vänner! Här sitter jag och mår dåligt, mest troligt för att jag inte ätit idag. Antar jag Digestivekex och kaffe inte gills som lunch/middag? Åkte in till stan och shoppade med Rebecka idag och det var mysigt! Sen skulle vi hitta på något, men så blev det inte. Så jag satt i stan i fyra timmar och gjorde ingenting, fan vad jag ångrar det nu. Aja, kom i alla fall hem ett tag efter tio och då blev det att umgås med familjen hos några bekanta. Fick i mig ett glas vin och känner verkligen hur illa jag mår nu, ska aldrig mer ens smaka på alkohol om jag inte ätit före!

Anledningen till att jag inte ätit är delvis att jag hatar att äta ute ensam, känner mig sjukt fet, men även att jag shoppade om mina pengar idag. Det var ingen meningen, det bara blev så. Fick med några fina smycken hem ialla fall och en helt underbar klocka ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0