If i had the chance I'd never let you go

Jag kunde ju inte fått en bättre  första dag på sommarlovet! Vädret är verkligen perfekt, jag är nöjd. Det första jag gjorde när jag vaknade, typ tolv, var att lägga mig på altanen i två timmar och suga in lite sommar. Sen blev jag sugen på att bada så jag snörde på mig bikinin och sarongen och promenerade ner till älven. Ingen annan hade tydligen tänkt samma tanke så där fick jag simma alldeles ensam. Något av det bästa med sommaren är utan tvekan att bada, jag älskar det. Det bäst är när man simmar alldeles lugnt och försiktigt under vattnet, känns som att jag är i en helt egen värld idag.

Nu ska jag göra mig lunch som sen ska intas på balkongen. Jag är nöjd med livet!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0