I don't wanna be told to grow up

Nu är jag tydligen vuxen, shit! Jag har varit hur lycklig som helst sen tolvslaget, jag får bestämma själv! Pappa och Ingela körde tonårsversionen på att gratta mig och sjöng för mig halv ett inatt, kändes rätt nice faktiskt. Så blev att fika mitt i natten, prata vuxenångest också fick jag min present, tänker inte berätta vad det är, men kan säga att jag är riktigt nöjd!

Ungefär 00.30 klickade jag dessutom hem min nya mobil och jag rös bokstavligt talat när jag klickade på beställ! :o Känner mig så nördig. Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen och börja göra mig vacker, om några timmar börjar jag dra mig mot Piteå där dagen ska firas med mina underbara vänner. Vi hörs puss <3

Hur gammal jag än blir kommer jag ändå vara pappas lilla flicka, tydligen ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0