Experiment rökelse

Sitter här mitt i natten och roar mig med vad jag anser vara ett givande, krävade experiment. Jag har köpt rökelse idag, vaniljrökelse, luktar otroligt gott. Ett rökelsefat hade jag redan sen vi var i Thailand, men fatet var byggt för pinnar en tredjedel så stora som den här. Så jag försökte räkna beroende på längden av pinnen och lite sånt om det var en dum idé att tända den. Jag gav upp till slut och tände i alla fall.

Så här sitter jag och andas in rök med stort vetenskapligt intresse samtidigt som jag löser sudoku. Vill även påpeka att jag alldeles nyss drömshoppade några böcker. Känner mig riktigt smart ikväll!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0