Envishet, illamående och rävar

Kom hem från årets mest plågsamma löprunda för drygt fem minuter sen, jag mår fortfarande skit. Körde hårdare idag än jag brukar och med tanke på att jag inte sprungit på två veckor gick det sådär. När jag insåg att det inte höll och skulle gå för att få ner pulsen gick det inte, hur länge jag än gick låg pulsen ändå på max, obehagligt. Hur som helst så ledde min självplågning till att jag sprang fem minuter snabbare än sist trots uppehåll i träningen, gött!

När jag nästan var hemma fick jag även syn på en liten söt räv som stod vid vägkanten. Jag stannade och där stod vi och tittade varandra i ögonen ett tag, kändes mysigt. Rävar är söta!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0