En lång dag i Jokkmokk

Tror ni jag är trött eller! Har varit borta lite över tolv timmar idag, bilresan hem var ju inte trevlig kan jag ju säga, men det var lätt värt det. Har haft en jättemysig dag med pappa, Ingela och hennes föräldrar i Jokkmokk och trakterna runtomkring. Vi failade dock rätt hårt med vårt fika som vi kämpat för att få ihop, vi hade gjort massa mackor och bullar och tagit med muggar till förbannelse så hittar vi en perfekt fikaplats när vi inser att vi glömt kaffet. Bra!

Har gjort en massa mysigt idag och jag har ungefär hundra bilder med mig, så jag orkar inte blogga om det nu, det kommer upp i samband med bilderna som jag ska börja kika på nu. Men jag måste i alla fall visa er armbandet jag fick tag i idag, har letat ett hur länge som helst! Nöjd tjej! =)


Kommentarer
Postat av: william

fint:D



Vad tycker du om mina Pride bilder:D?

2011-07-27 @ 20:46:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0