Day 3 - Happiest moment at a show

Den här känner jag att jag kan skriva om på rak arm! Har varit på många, många underbara spelningar och haft massa underbara ögonblick, men det finns ett jag aldrig glömmet. Det band jag älskat mest är Aiden, jag grät när en av medlemmarna hoppade av och jag har fortfarande kvar affischer med dom på mina väggar. Jag älskade verkligen Aiden.

Den 23 april 2008 spelade de i Malmö och självklart var jag där. Spelningen i sig tänker jag inte prata om, det var inte frågan. Men den sista låten de spelade var The world by storm där dom upprepar en rad om och om igen "It's in our heads, it's in our hearts, the world by storm". Självklart fick vi sjunga det om och om igen och en av gångerna lutar sig wiL ner mot publiken, räcker micen rakt mot mig och ser mig djupt in i ögonen och vi sjunger några ord tillsammans.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0