Day 2 - Funniest moment at a show

( Det här inlägget var tidinställt till igår, men det dök aldrig upp? )

Gosh den va svår, rolig är inget lätt ord att stoppa in i konsertsammanhang, alla spelningar är ju underbara typ. Men ska jag välja bara ett ögonblick väljer jag Rebecca & Fiona på Siesta. Vi såg dom inte länge, men första låtarna, när vi alla var taggade, hade jag skitroligt!  Var där med Rebecka, Dennis och Emil och alla var verkligen på gång. Det gick till och med så långt att Rebecka dansade! Jag tjatade hela jävla Siesta, så till slut. Jag vet inte hur jag ska beskriva det eller definiera det. Men jag hade ett jävligt underhållande ögonblick!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0