Baksmälla, bröllop och festival ?

Jag kan ju knappast påstå att jag mår bra idag, men det är bara att bita ihop. Om tre timmar åker jag iväg mot stan för min kusins bröllop. Kommer bli jättemysigt och jag är inte ett dugg nervös inför det, ska sjunga i kyrkan, men jag är övertygad om att det kommer gå galant! Jag älskar bröllop, tycker det är så galet mysiga och trevliga.

Tyvärr, om man får säga så, måste jag lämna festen redan vid åtta för då blir det att åka ner till Skellefteå och kolla på Movits! Jag är extremt taggad, har drömt om att få se dom igen i över ett halvår. Sen att man har världens bästa vänner med sig gör ju inte saken sämre.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0