6 Juli

Det känns som att sommaren rinner genom mina fingrar på något vis. Jag är visserligen ute varje dag och njuter av värmen, men jag är inte nöjd med det. Jag ville göra massa saker i sommar, men det är så otroligt svårt när man sitter där man sitter och när alla andra jobbar. Sommarlov var ju onekligen bättre när man var yngre.

Jag ser framemot lördag, dagarna fram till dess får gärna bara försvinna. Just nu har jag kommit in från altanen där jag legat ett par timmar och stekt, sen kom molnen och min rastlöshet. Ska ta tag i tvätten och hälla i mig x antal liter vatten sen ska jag unna mig något riktigt gott, kanske satsar på en mjukglass.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0