We aint got love, so I need you to be with me

Sjuk! Helvete! Har inte tid eller så. Har massa att göra i skolan, det är mycket rent överlag, sen måste jag börja planera så jag får gjort det jag ska innan jag åker till Thailand. Ska dessutom gå ner ett halvt kilo i veckan till dess, räknade jag nyss ut, det lär ju inte hända om jag inte kan gå till gymmet. Aja, inte mycket att göra åt saken. Ska gå ner och trycka i mig en klementin, ett glas echinachea också ska jag slänga ihop en kopp te som ska avnjutas framför tvn.
Var förövrigt på 30 minuters spinning idag och det var på håret att jag hann, var egentligen där 3 minuter efter sista tiden för att hämta ut "biljetten", men det funkade i alla fall. När jag kom in i salen fanns det bara en plats kvar, den rakt framför instruktören, så man blir illa tvungen att köra järnet! Så det satt fint på mina ben :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0