Tillbaka till verkligheten

Då börjar verkligheten närma sig till slut, några timmar kvar till skolstart, starten av en termin som kommer bli äckligt tung tror jag. Nåja, motivation och ambition är det ingen brist på, så jag överlever säkert. Jag frågar mig själv varför jag är vaken nu och jag vet inte varför, jag kan inte sova. Vaknade vid två och försökte somna om, men det gick inte, så det blev att ta sig en macka och försöka igen. Det funkade inte heller så nu ger jag upp, klockan ringer ändå om en timme.

Ska väl gå ner och koka några koppar kaffe och inleda morgonen, om man ens kan kalla det så, med en lång dusch. Lär ju inte behöva stressa när jag har två timmar på mig innan bussen går.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0