The morning after

Nyårsafton blev väl inte alls som tänkt, orkar inte dra hela kvällen och tänker inte tänka på det mycket mer nu. Nytt år, nya chanser. Nästa nyår ska jag gå ut och äta middag och dricka skumpa med Rasmus, bestämde vi igår ^^ Jag hade i alla fall ett supermysigt tolvslag och det känns som att det var det viktigaste. Jag känner på mig att det här året kommer bli bra också, så nu ska vi vara positiva. Just nu är jag i Luleå där jag har spenderat dagen i soffan med pizza och film. Ikväll beger vi oss hem till Töre.

Vill ni veta mina nyårslöften förresten?


- Jag ska gå ner 6 kg innan den dagen jag åker till Thailand.
65 dagar har jag på mig och det här ska jag uppnå på ett hälsosamt sätt, tänker inte svälta mig själv bara för     att nå dit, men det är ett bra mål för att jag ska fokusera ännu mer på träningen.

- Jag ska vara nykter till den 20e februari.
Det kommer hjälpa extremt mycket när det kommer till att ta hand om min kropp, va hälsosam och att gå ner några kilon. Sen gör jag det mycket bara för att jag kan. Det ger mig dessutom möjlighet att spara pengar till Skåneresan med mina tjejer =) <3 Btw, datumet är Rasmus 20-årsdag

Kände mig ganska söt igår i alla fall :3




Kommentarer
Postat av: Lina

Vad vacker du var :D

2011-01-03 @ 18:04:05

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0