Take care of yourself, don't begin to love

Oj har var det väldigt dålig med uppdatering, illailla! Igår hade jag knappt några lektioner så drog aldrig upp datorn, sen efter skolan drog jag raka vägen till Hatten för att kräva lite hjälp med matten, det är inte min starka sida. Skulle åka hem vid fem, men det blev inte så och istället stannade jag mig på middag, var riktigt trevligt. Skulle åka hem 18.40 men hade inte riktigt samvete eller lust att rusa mitt i middagen, så blev sista bussen hem, det var längesen.

Har tagit mig igenom en mattelektion idag och har extremt mycket att plugga i helgen eller i alla fall innan nästa torsdag. Nu har jag naturkunskap och jag känner att jag har noll koll, fan, jag som var så bra på sånt i högstadiet.

Helgen är oplanerad, ska in och träna imorgon, men vet inte hur resten blir. Skulle egentligen luncha med mina flickor, men har inga pengar så får vara tråkig och strunta i det..

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0