Ta min hand och håll den hårt, nånting kanske kan bli vårt

Har varit en lugn dag idag, blev lite lätt städning på mitt rum också har jag kört en tvätt som jag måste komma ihåg att hänga upp nu. Blev även några sidor i körkortsboken, men jag har kommit in på den tekniska biten och jag förstår verkligen inget av det, så somnade med boken i näsan. Toppen!

Som tur är har jag en söt hund i min säng som av någon anledning blivit galet social med mig den senaste veckan, hon följer mig var jag än går, kryper upp i sängen när jag sover och blir väldigt olycklig om jag inte hälsar på henne först när jag kommer hem. Älskar min lilla flicka mest av allt i världen! ♥


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hon är jättesöt :D

2011-01-23 @ 22:23:44

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0