No matter how hard I try, you're never satisfied

Åh jag är så trött! Kunde inte sova inatt och vaknade före klockan ringde och jag inte ett dugg trött. Jag tycker det här är med oroande än att vakna dyngtrött, för jag vet om att jag behöver få sova och om mitt huvud säger ifrån är jag för stressad. Har hållt på med radion hela dagen idag och det känns som att tryckte har lättats litegrann där. Nu har jag precis gjort en intervju för svenskan, så det känns bra. Tänker ta den uppgiften på stort allvar.

Nu ska jag egentligen räkna matte, men jag tror jag måste kämpa för att hitta fokus. Gå härifrån och sätta mig i köket med en kopp kaffe, går det inte får jag ta skiten för det imorgon. Jag börjar dessutom bli sjukt rastlös av att inte träna, hade velat träna imorgon, men väntar nog en dag till i alla fall. Hade velat gå på Tiras nya pass på fredag, så då måste jag vara frisk nog!

Blir ju ingen Thailandsform om jag bara ska sitta framför datorn hela dagarna.

Imorse var det förbannat kallt och pälsade på mig som fan för att kunna ta mig till busstationen. Termometern visade på 25 minusgrader så det blev både leggings, jeans, täckbyxor, jacka, fet halsduk, mössa och luva. Kände mig verkligen som en Skåning strandad i Norrbotten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR en skåning strandad i Norrbotten! Ska jag komma å rädda dig? :-)

2011-01-26 @ 21:30:11

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0