Mitt allra första svar på tal

Jag är inte den som lägger ut varenda kommentar jag får här i bloggen och ger svar på tal. Tycker det känns meningslöst när det är vänner och lite löjligt när det är anonyma kommentarer. Men det här måste jag fan bara få säga ifrån för.


"Postat av: jeje
Vad är du mest rädd för? - Ensamhet, misslyckande..
Kanske därför du byter kille hela tiden? Så fort du tappar greppet så äre en ny. Lite player kanske?

Tänk inte bara på dig själv, tänk på killen du utnyttjar.. Väx upp och bli mogen för ett förhållande innan du sätter dig in i ett."

 

För det första, vem är det som är omogen, du som inte ens vågar stå för dina åsikter? Sen är det gulligt att du sitter och blir förbannad över vad jag gör av mitt liv, kanske du är lite småförälskad i mig, eller? För varför ska du annars bry dig om hur jag hanterar mitt kärleksliv? För övrigt är det lite patetiskt att du tydligen inte har andra människor runt dig utan din partner, när jag skriver ensamhet ligger en stor tyngd i det av att förlora mina vänner, du kanske inte har så många?

Ge ditt eget förhållande energi istället för att gnälla på mig, det skulle nog uppskattas från flera håll.


Kommentarer
Postat av: Lina

Bry dig inte, han vill bara ha någon att hacka på..



"jeje" blev ju miniminiminst i mina ögon..

2011-01-30 @ 19:19:16

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0