Minns du mig när jag sa att allt var bra?

Kom precis hem, har varit ute och åkt bil med Rasmus och det var lite småmysigt. Skönt att komma ut ett tag! Var dödligt trött sista timmen typ, men nu blev jag självklart ganska pigg. Så ska sitta här och sjunga för mig själv ett tag sen måste jag sova, imorgon måste jag göra klart min grafiska profil och gärna en del matte också, sen om det blir eller inte är en annan femma. Måste bara få göra en lista för att fördriva tiden, förlåt!


DITT LIV


Vad heter du? - Johanna Karlsson
I mellannamn då? - Birgitta
Vart bor du? - Töre
Trivs du där? - Verkligen inte
Brukar du läsa horoskop? - Nej, men kan tycka att den generella beskrivningen av mitt stjärntecken stämmer in bra på mig.
Har du körkort? - Nej, jobbar på det!
Äger du några converseskor? - Inte längre, hade velat ha ett par till våren
Favoritdjur? - Hund



Vad spenderar du dina pengar på? - Gymmet, lite tråkiga måsten, sen det lilla som blir över går till nöjen. Nu sparar jag så mycket som möjligt till Thailand.
Senaste konserten? - Zacke! Två dagar i rad, Valvträsk sen Musikens makt. Underbar helg <3
Festar du? - Ja
Sprit, cider, vin eller öl? Vin är väl min grej, alla ser mig som vindrickaren.
Brukar du bli för full? - Det händer.
Antal kuddar i sängen? - Tre, använder bara en
Kan du baka bullar? - Ja, men det är ju förbannat tråkigt
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald's eller burger king? Beror på. Men helst Max ♥



Är du allergisk mot något? - Parfym.. Det är ett helvete.
Äger du ett busskort? - Ja. Ett skolkort och ett LLT-kort.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit.
Vad åt du till frukost? - Mackor och te
Hur ser du ut idag? - Skabbig.
Nästa mål i ditt liv? - Ta mig närmre drömkroppen!
Vad såg du senast på tv? - Hipp hipp
Hur svarar du i mobilen? - Hej/Hej det är Johanna
Vem ringde du senast? - Robert.
Antal timmar sömn inatt? - Typ 10?
Sov du ensam? - Nej, med Lisa :3
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Lätt polarkaka, massa smör också doppa den i vaniljte!!!!


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Lisa
Såg dig gråta: Robert
Fick dig att gråta: Ingen person direkt, men all jävla stress och panik.
Du gick på bio med: Lisa och Lina :)



Du gick på stan med: På stan och på stan, springer alltid på stan. Sist jag shoppade med någon var med Sara.
Skällde på dig: Antagligen pappa, brukar inte få skäll så ofta.
Skickade ett e-mail till dig: Snubben som har hand om Kulturens hus

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja.
Bråkat med ditt husdjur? - Nah, men varit arg på dem
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Tror inte det

SAKER


Tar du droger? - Alkohol är ju som en drog, så ja.
Dricker du? - yep
Vad är du mest rädd för? - Ensamhet, misslyckande
Vart vill du gifta dig? - Vet inte
Vad hatar du verkligen? - Ingenting. Hat är onödigt.
Har du varit kär? - Åhja



Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja. Men uppskattar verkligen ensamhet.
Är du ett hälsofreak? - Kanske lite.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Brukar inte tillåta mig själv att låta det gå så långt, men det är klart man fantiserat mycket om någon man aldrig skulle kunnat få.
Är du ensam nu? - Ja
Några piercings/tatueringar? - Nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Always love.
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - JA!

FAVORIT

Rum i huset? - Mitt rum eller köket, det är ju som där man träffas
Typ av musik? - Allt möjligt
Månad? - Någon av sommarmånaderna, juli typ.



DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Ja, men bara av ren ilska.
Köpt någonting? - Ja.
Varit sjuk? - Nej.
Sagt "jag älskar dig"? - Nej.
Träffat nån ny person? - Nej.
Saknat någon? - Ja.
Kramat någon? - Ja.
Kysst någon? - Nej.

SENASTE


Låt du hörde: Under the bridge.
Film du såg: Burleqsue
Drink du köpte: Måste varit i Rom och den sista jag drack där var en screwdriver som var på tok för stark. Det kan visserligen ha varit vad som helst, tyckte jag bara drack alkoholhaltiga grejer hela dagarna där ^^



Mat du åt: Jättepirog
Person du sa att du älskade: Rasmus
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har nog aldrig gjort det
Människa du slog: Slåss gör man väl inte ;)
Längsta bussresa? Vadå senaste längsta bussresa? Senaste var till skolan i fredags.
Irritation: Folk som ska böka till saker. Och missförstånden som uppstår över internet och sms.

Kommentarer
Postat av: jeje

Vad är du mest rädd för? - Ensamhet, misslyckande..



Kanske därför du byter kille hela tiden? Så fort du tappar greppet så äre en ny. Lite player kanske?



Tänk inte bara på dig själv, tänk på killen du utnyttjar.. Väx upp och bli mogen för ett förhållande innan du sätter dig in i ett.

2011-01-30 @ 03:33:16

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0