Let the sun rain down on me

Sitter vid min brors dator och nördar mig. Får inte hans feta högtalare att funka så snodde hans häftiga hörlurar som verkar fungera bra om man spelar WoW, funkar även bra för min emomusik. Jag blir glad av hög musik i ordentliga lurar, speciellt hemma, för då är det okej att sjunga med som en liten fjortis.


Har ägnat kvällen åt bakning inför muffinsdagen och det gick väl sådär. Kakorna blev perfekta, men min mage vred sig bara för att jag smakade en bit, jag som alltid brukar kränga i mig hela degen. Jag råkade dock låta första plåten svalna ett tag, sen stoppade jag in den igen, så kakorna blev dubbelgrillade. Nasty! Då var det bara att göra en till deg, men men.


Ska gå ner och vara lite social med min familj, sen borde jag ta en tidig kväll, jag vaknade aldrig riktigt imorse.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0