Jag ångrar ingenting

Frågan kommer ofta upp i olika sammanhang och till olika person och jag reagerar varje gång, "Ångrar du inte dig?". Jag vet inte vad ni tycker, men jag ångrar ingenting. Visst, alla gör vi saker som man inte tänker göra igen och som skapar problem, men vad är meningen med att ångra? Ja, man kan önska att saker var annorlunda, men jag ser inte meningen med att ångra sig.

När jag gör någonting jag inser var dumt tänker jag inte "fan vad jag ångrar mig", istället försöker jag vara positiv och tänka vad jag fått ut av den där händelsen. Man lär sig av misstag och om de ändå har hänt kan man väl försöka vända det till något lite mer positivt. Kanske det är ett sätt för mig att försvara min sorg för saker när folk berättar att jag gjort fel eller så är jag bara awesome.

Inlägget är tidsinställt, just nu är jag på gymmet och biffar mig.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0