It's far too early in the morning, to be thinking about you

Att ta sig till skolan har blivit lite av ett äventyr för mig, blev massa svammel under bussresan hit och jag skrattar bara åt länstrafiken, rätt åt dom att dom får kämpa lite. Just nu har jag grafisk kommunikation och har precis skickat in min färgfolder och nu ska jag få ihop den grafiska profilen, loggan och det är redan klart men ska få ihop det på ett snyggt sätt.

Blev inge mer bloggande igår, dagen bara försvann. Efter skolan gick jag och fikade med Hatten (latte ♥) sen kom pappa och hämtade upp mig så åkte vi hem. Blev satt på att laga middag som jag inte ens åt, för jag somnade vid sex. Vaknade igen tio och efter det blev det inte mycket mer sömn, kul liv.

Snart ska jag ringa till universitet i Linköping och se hur mina möjligheter att komma in där ser ut och vad jag behöver göra. Nervigt!

Någonting jag klottrade i Illustrator tidigare i höstas ^^



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0