I will carry it for you, but please don't ask me to

Har varit en väldigt, väldigt lugn dag idag och jag börjar bli galet rastlös. Igårkväll var jag, Lina och Lisa i stan och åt middag tillsammans, grymt längesen jag åt ute. Jag värmde upp inför resan och åt thailändskt som var riktigt gott. Efter middagen gick vi på bio och såg Burlesque som hade biopremiär igår. Jag kan inte minnas sist jag fick se en lite tjejigare film, tycker det känns som jag bara sett action eller filmer man bara gråter till på sistone. Det är skönt ibland att se en film som bara är underhållande helt enkelt.

Efter filmen åkte jag och Lisa hem till mig och sov. Steg upp vid elva och spenderade hela dagen med att sitta vid köksbordet och surra, utom en timme som spenderades i tvsoffan. Värt! Hon åkte vidare för ett tag sen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Jag förstår inte varför det ska vara så förbannat svårt för mig att bara göra ingenting.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0