I know you want to make love to me

Har hittat en lugn i mig jag inte upplevt på länge och det är skönt. Känner mig riktigt sugen på ett yogapass nu, kanske får gå på ett snart. Radio idag i skolan och har fått ihop några intervjuer och börjar få ihop min lista över mest minnesvärda händelsen från 90-talet, spännande. Efter skolan blev det en snabb gymsväng med Rebecka, men pga min äckliga träningsvärk i benen blev det bara att träna rygg och mage idag, massa mage!

Efter jag fått i mig middag kände jag ro att lägga mig i vårt mysiga badkar en stund, kan inte minnas sista jag badade ensam sådär. Sen spenderade jag lite tid med att ta hand om mig själv, det var välbehövligt. Man får inte glömma bort att prioritera sitt eget välmående, även när livet är stressigt eller tungt.

Visst ser det mysigt ut? ^



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0