I don't wanna be the one

Börjar bli måttligt less på att jag aldrig verkar kunna sova på nätterna, hur trött jag än är. Kände mig lite tragisk igårkväll och ställde klockan på 5.30 och tänkte "yeei, sovmorgon", inte normalt. Just nu sitter jag på naturkunskapen men börjar vara färdig, så försöker bara få tiden att gå. En till lektion idag, multimedia, sen drar jag och käkar lunch med Rasmus :)

I eftermiddag ska jag springa på möte sen åka till Kalix och vaccinera mig, är lite nervös, sist jag vaccinerade mig var riktigt obehagligt. Hade velat träna idag också, men det går inte för sig, istället ska jag trycka i mig kakor. Blir nog hemmaträning ikväll, ska köra lite mage, rygg, armar och rumpa. Känner att jag måste satsa på Thailandsformen nu ;)

Lägger in en härlig bild också! :3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0