I could have won, but i gave you all

Håller på med radion med mina flickor nu. Jag håller just nu på att klippa spotifyreklamen jag och Josefin ska göra till skolan, spännande! Ska ta och skriva en kort liten text om vad 90-tals musik var för mig och vad jag tänker när jag flyr tillbaka till den tiden eller i alla fall till den musiken. Ska fokusera litegrann på uppgiften, det måste bli klart snart. Vet inte vad vi ska göra resten av dagen eftersom att inspelningsapparaterna inte finns här på skolan. Toppen!

Ska dessutom välja ut EN låt från 90-talet som jag vill spela upp i programmet, finns ju så sjukt många..

Josse, Jag och Sara igår i våra afrikasjalar vi fick av Rebecka :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0