Hemma igen

Är hemma i Töre igen och jag har inte druckit ikväll, känns lite konstigt, men ändå riktigt skönt att må bra nu. Åkte in till stan också drog jag till Jb där Sara och hennes kompisar var. Det var lite småmysigt, men inte särskilt mycket drag och som enda person nykter blev det lite segt. Från ingenstans hamnade jag hos Hatten som bjöd på kaffe och det var välbehövligt. Planerade att återvända till Sara och dom senare, när de drog vidare, men de gjorde aldrig det så tiden rann iväg hemma hos Hatten. Min söte pojkvän ställde upp och hämtade mig sen, tack älskling <3

Hemkommen för ett tag sen och har fått i mig mat. Hann inte äta middag för hela grejen blev så impulsiv. Lyckan jag kände när jag hittade rester i kylen när jag kom hem går inte att beskriva. Jag älskar mat.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0