Hatshopping.com

Satt och kollade på H&Ms hemsida efter några roliga accessoarer och kom in på det här med hattar, de hade två stycken i sortimentet så jag bestämde mig för att se om det fanns bättre på andra ställen. Jag menar, folk har ju hattar, någonstans måste de ju köpa dem?

Har funnit svaret. Googlar du "hatt" hamnar du på hatshopping.com, en sida som bara har hattar i alla dess former. Allt från vanliga mössor till cowboyhattar, jag tyckte det var lite underhållande. Efter en stunds klickande på sidan kom jag fram till att det mesta i huvudbonadsväg är jävligt fult.

Den här röda lilla turbanen förstår jag inte hur någon någonsin skulle ta på sig? Det enda jag föll för var den här dösöta vita mössan, ser så mysig ut ^^



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0