everything counts

Somnade sju imorse, skitbra! Vet inte hur det ska gå det här med att vända dygnet, blir väl att plåga sig upp på måndagmorgon. Nästa lov måste jag vända dygnet åt andra hållet har jag kommit på, kommer kännas konstigt. Åker ju till Thailand precis efter lovet och de är som sex timmar före oss och jag vet att jag mår skitdåligt om jag dygnar, så vill verkligen inte spendera första dagen där med jetlag. Så vem är på att sova på eftermiddagarna och vara vaken på småtimmarna under sportlovet? :D Skulle aldrig funka..

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och ett digestivekex iförd morgonrock och det är helt okej. Sällskapet består av min älskade hund och jag gör ingenting. Om ett tag blir det lite kort träning, dusch, sen middag och sen beger jag mig till andra änden av byn för att hålla min karl sällskap.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0