:)

Har kommit fram till att det antagligen blir ganska tomt här närmaste veckan. Jag gör i princip ingenting, sover, tar det lugnt, ser film och sånt. Snart dags att vända på dygnet och jag känner att jag längtar till skolan börjar. Kanske inte extremt mycket efter att plugga, men att träffa folk på ett normalt sätt igen, dra till gymmet och sånt. Mest av allt längtar jag nog efter mitt afrikabarn ska pallra sig hem, längtar som fan till nästa gång vi hamnar i bastun i badhuset och gnäller på omvärlden. Jag vill ha mitt liv tillbaka, tack!

Förresten, varför finns det inte en enda bild på alla oss fyra? Och varför finns det inte heller bilder på mig Miss Josefin? Tattigt.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Det finns bara nakenbilder på oss. Shhhh !!!

2011-01-04 @ 13:51:30
URL: http://johls.blogg.se/
Postat av: beakis

på måndag..på måndag då blir det gym?

2011-01-06 @ 07:58:15
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0