En sista...

Tyckte de sista punkterna på den här 30-dagarslistan var så sjukt tråkiga. Men jag ska göra en sista. En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig.

Bilden är tagen tidigare ikväll, tycker jag räknas som nytaget ;)

  • När jag inte har koll på saker i mitt liv, känner mig osäker eller mår dåligt vänder jag alltid fokus mot skolan. Eftersom att det är det enda jag alltid kan kontrollera
  • Här är jag skåningen, i Skåne är jag norrlänningen. Det är något jag gärna överdriver och hakar på, det får mig att känna mig unik
  • Jag är allergisk mot parfym och det är ett riktigt helvete som ingen riktigt verkar förstå
  • Jag är extremt svartsjuk på mina vänners andra vänner
  • Det finns bara en sak jag känner jag skulle kunna tatuera in och kommer göra, en vitsippa
  • Jag kan bli grymt irriterad på småsaker som inte är på rätt plats, tex om en gardin hänger snett
  • Jag är beroende av gymmet och skolan
  • Jag är en ledartyp rakt igenom och blir förbannad om jag ska ställa mig under folk jag tycker jag är mer kompetent än, vilket är ganska många.
  • Folk som gör idiotiska felstavningar stör mig extremt mycket. Igentligen är den värsta. Särskrivning ligger också i topp.
  • Marabou kokos är världens bästa uppfinning.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0